25. juuni 2017

Meie Jaanid

Sellel nädalal käisime Kohilas, Paldiskis, Salmistus, Nõval, Dirhamis, Spithamis, Österbys, Põltsamaal,,, aga alustan nädala lõpust. Reede õhtul sõitsime me perega Dirhamisse. Tegelik plaan oli minna Kauksisse, aga sinna lubas rohkem vihma kui loode poole ja nõnda me Nõva poole teele asusimegi. Peraküla randa jõudes ehmatasime ikka ära küll- no niiii palju rahvast. Kõik ei jäänud sinna nagunii ööbima, vaid praadisid ennast kuumal liival seni kuni veel päike võttis. Põhimõtteliselt polnud kuskile parkidagi ja privaatsema rannalapi saamiseks oleksime pidanud oma komsudega pikalt mööda rannaäärt sumpama. Plaan b- Dirhami!
Milline õnnistus jõuda paradiisi- ei ühtegi hingelist... vähemalt mitte 200m raadiuses, ja vähemalt mitte esialgu. Vallutasime oma kahe telgi, autotäie tavaari, ning muidugi iseendiga esimese lõkkeplatsi koos kuldse liiva päält avaneva võrratu vaatega tasaselt loksuvale merele.
Sipelgapesa meenutava kivihunniku tipus oli paras koht meie vorstirestile.
Serveerisime hea ja parema taldrikutele. Milline puhkus eks.
Saabusid 2 naabrit. Nii umbes 40m eemale kerkis telk ja kuuldavale tuli hea kodumaine muusika. Nendega liitusid varsti veel üks mees ja naine. Nad süütasid lõkke ja olid õnneks sellised rahulikud ja toredad... küsisid veel meie käest ühte pingikest mida me ise ei kasutanud.... las aga minna. Väga chill oli.
Õhtul meisterdasid Evari ja Erlend omale kiviaja kirved. Meil oli selline ürgne Jaanilaupäev :)
Öösel kella 3 ajal hakkas keegi meesterahvas kuskil karjuma. Küll üks purjus isane võib ikka palju jõuda...- Teinekord kerigu tuttu, sest selline ooper tekitab ju kõhedust.
Varsti jälle pilte ja muljeid!